Sunday, October 10, 2010

Jällegi mõtlen kuidas ma juba feilin, see peab paranema, aga kahjuks on mul õppimisest ikka kohati väga pohhui, samas ei taha kukkuda välja, aga tahan käia tantsimas kus saan nüüd enda rõõmuks käia 6x nädalas ja fotograafia kursused on ka toredad.

Igatahes meenutan siis oma tegevusi kah...
Mäletan üht armsat kolmapäeva, mille pärast oli mul ajalugu õppimata, aga vein oli maitsev ja jutt oli põnev ja salajane, kolme neiu vahel kellest üks olin mina hihi.

Toimus ära ka Mairi sünnipäev ja oli näha, et tal on 18 aastaselt juba keskeakriis, et peab puuotsa aias ronima, mille oks ei pea vastu ning vigastama oma istmikku.
Igatahes...kulutasin takso peale liiga palju raha, siiani mõtlen kui palju lahedaid esemeid oleksin selle eest soetada võinud ja öine burksi söömine ka eriti mõistlik ei olnud, aga heaolu on paraku üks olulisemaid asju.

Sten kurat, sa oled lihtsalt liiga hull tüüp, NEED FAKING VIDEOD! :'D
Me oleme tulevikus raudselt nagu Ott ja Märt :D

No comments:

Post a Comment